Masall_moms01 Merhabalar kızım birkaç gündür hasta burnu akıyordu doktoru serum fizyolojik verdi biraz iyiydi dakat bugünde eli hep ağzında sinirli öptüğümde direk yanağıma saldırdı sinirlenerek sanırım diş sıkıntısı var acaba ne iyi gelir neler önerirsiniz 😔
Secil0127 Masall_moms01 ben karanfili ezip zeytinyağına koydum bir gece buzdolabında beklettim onu damağına sürüyorum yağ olan kısmını
Mcnkarsel Masall_moms01 ben diş kaşıyıcısınj dolapta tutuyorum. Soguk rahatlatıyo diye. Öyle veriyorum baya keyfi yerine geliyo