ceren_1116 Oğlum sabah 2. Ay aşılarını oldu aşıdan sonra çok huysuzlandı ağladı eve geldik gündüz pek uyumazdı bugün çok uyudu emmek için uyanıyor emerken tekrar uykuya dalıyor normal mi bu?