Merhaba kızlar 4 ay 15 günlük bebeğim var doğdugu günden beri sallanarak uyumaya alıştı maalesef artık hayat zehir oluyor hicbi işimi yapamıyorım çok uykusu da olsa sallamadan asla uyumuyor ayagımdan bıraktığımdada uyanması çok uzun sürmüyor artık çok yoruldum şuan atak döneminde biliyorum ama normaldede sürekli böyle artık uyku eğitimrnleriyle görüşüp uyku eğitimi vermek istiyorum ama bi faydaydı ol azsa diyede düşünüyorum ne okur fikir verin bu şekilde olup eğitim verip memnun kalan varmı ne gibi değişiklikler oldu ne olur fikir verin