Öncelikle selamlar.. Bebeğim 3 ay 10 günlük 1 aydır gündüz uykusu yok ne varsa denedim 10 dk uyuyor geri döndürmeye çalışıyorum uykuya nefesi kesilene kadar ağlıyor emmiyor mamada içmiyor ben ne yapacağım çok çaresizim annem babam olmasa yanmıştım tuvalete bile gidemiyorum. Yatmıyor,kucakda 5 dk duruyor kıyameti kopartıyor gazınıda çıkartıyor iyice bunaldım artık ya neden böyle oluyor 🥺🥺