arasarda2 Sorun olmuyor.şöyle düşünün ; cocuk hasta olduğunda zaten iğne yapmıyorlar iyileştiğinde yapıyorlar verilen gün böyle zamanlarda ötelenebiliyor. Ama Siz yinede bir sıkıntınız olmazsa gününde yaptırmaya özen gösterin ki sonra ki aşı zamanıyla arada yeterince zaman kalabilsin.