3 yaşında bir kızım var.gecen yazdan beri asla altına birşey giymek istemiyor.bu yaz bezi biraktik,hep kulotla durmak istiyor.birsey giydirince kulodum bozuk diye agliyor.disari cikarken de artik cok zorlamaya basladi.bu arada gecen yazdan beri altsiz yatiyor.yazin tamam ama kışın nasıl olacak.ustunu örttüğüm an anlayip firlatiyor ustundekini de.geceleri hep bacaklari soguk.uyku tulumu da giymez,sort diyorum o da olmaz diyor.cidden illallah ettim.kendi haline mi birakmaliyim,cocugu boyle olup yasi ilerledikce bu durumu duzelen var mi acaba?