Geçen sene 8 kasımda kaşıntı başladı vücudumda o dönem uyuz çok salgın dı acaba uyuz mu oldum dedim. Ama benden başka kaşınan yok kaşınıyor ve kaşınan yer de sivilce gibi belki 100 tane küçük küçük kabarcıklar oluyor. Son adet tarihim ise 25 kadındı neyse bu böyle devam etti. Acile gittim allerset diye bir hal verdim gün aşırı yiyordum ve iyi geliyordu aralığın sonunda hamile olduğunu öğrendim herkes hamileliktendir dedi. Zaten cildiyeye de asla sırra bulamadım. 9 ay hamilelik kullandım. Şimdi kızım 2 aylık bende hala kaşıntı var ilaç içmezsem uyku yemek yemek oturmak yürümek konuşmak herşey zulüm gibi oluyo. Kaşıntı ın nasıl başladığını söyleyeyim. İlk önce gözlerim yanmaya başlıyor. Sonra sanki kulağımdan ateşler fışkırıyor. Sonra çenem dudaklarımınnüsyğndsn başlayıp vücuduma yayılıyor. Hala sıra bulamadım. Böyle olan var mı acaba bu alerji mi nedir yani 1 yıl olcak artık. Başına geln var mı yada alerji olan neye alerjisi var nasıl oluyorsunuz