Akalinbetul_8 sagip saklayin. 3 ay kadar buzlukta saklanabiliyor. Disari vs giderken sagdiginiz sutleri alirisniz henuz kucuk daha gogsunuze yeni yeni alisicak simdiden biberon vermeniz meme reddine sebep olabilir 2-3 ay sonra falan deneyebilirsiniz cunku biberondan akis hizi gogusunuzden daha hizli ordan daha cok sut geldigini anlayan ve cene kaslari henuz guclenmemis bebek sizi emmek yerine kolay gelen biberonu tercih edebilir