eneya kayinvaliden mi doğurdu ne munasabet agladiginda alicakta susturcak. Ne meraklilar ya. Benim kayınvalidem de aynı şeyi yapıyordu istemsizce herhalde diyorum aksini düşünmek istemem. Bir kaç kere çok sert tersledim onun annesi benim, ben varken sana ne oluyor diye. Benim kucağımdan almaya kalktığında. Ben sakinlestiremezken sende sakinlescegini sana düşündüren ne ? Annesi benim ben doğurdum onu demiştim. Bir kaç kez tekrardan sonra şimdi asla karışmaz kayınpeder müdahale etmeye çalıştığında annesi yanında der hemen. Sınırları baştan çizmek gerek. Tabi ki eş desteği de lazım bu durumda.