Mercan28 eğer anne sütüyse ben yapıyorum suda ısıtıyorum veriyorum almazsa yada kalırsa yarım saat içinde içerse ilistirmama gerek kalmadan veriyorum önceden ilistirdigim için sürekli ilistirmiyorum. İlistirmadan vermende sakınca yok çünkü öncesinde ilimis olduğu için ama yarım saat içinde icmezse döküyorum sütü malesef