Bir buçuk yaşındaki kizmla beraber evdeyiz bütün gün oda bende çok sıkılgan insanız ne yapacağımızı şaşırır olduk.ailemden uzakta oturuyorum.kayinvalidemlerde pek gidesim gelmiyor kimse yok etrafımda eşimde geç geliyor işten valla artık patlamak üzereyim ya çalışmak istiyorum çocuğu bakacak biride yok hemde güvenemiyorum yabancıya vermeye maddi anlamda zaten zor durumdayız bu aralar dışarıda çıkamıyorum hem kızımda dışarda hep ağlayan bı çocuk artık hayattan tat almamaya başladım