Esra_Deva Herkese merhabalar sorum şu: İlk adım ayakkabısı tam olarak ne zaman alınmalı? Yani tutunup sıralamaya başlayınca mı yoksa bağımsız dengesini kurmaya başlayınca mı?
Minikask35 Esra_Deva bende merak ediyorum ama herkes adım atmaya başlayınca dedi ki galiba haklilar oğlum 6 aylıkken kendi ayağa kalkıyordu 3aydir siraliyor şuan 11aylik olcak hala yurumuyor. Belli olmuyo ne zaman yurucekleri
Esra_Deva Minikask35 mantıken bence bağımsız tek başına dengesini kurup adım atmaya başlayınca olmalı ama emin olamıyorum. Ekimde dr na da soracağım. Aramızda belki bir Fizyoterapist vardır şansıma diye sorayım dedim