Elika00 🤦♀️🤦♀️Doğdu doğalı beni de bebeğimi de kıyaslıyor ben sezaryen oldm eve geldim çocuğum için ayaklandm çünkü doğuma girmeden psikolojim allak bullak oldu hareket yok kalp atımı yavaş dlye acil sezaryen oldm eltim norml yapmıs iki ay kalkamamış ben hemen kalkmışım vs vs bebeğim ıyannca ağlamıyor besıkte elleriyle oynuyor bunu BİLe komşuların yannda heryerde diyo uyannca ağlamıyor dlye