kiymetuzr bende çok çektim birinin önerisiyle garmastan Pomat aldım iki gün ikinci geçti sürmediği kalmadı organikten tut kremlere varana kadar ama sağolsun biri bi krem işini söyledi onu alıp kullandım şükürler olsun iki günde geçti çocuk emerken bile canım yanmıyor du her emmeye çalıştığında açıdan bağırıyordum ama şükürler olsun o zaman sürdüm. Geçti emzirmeden önce sür emzirmeye yakın yıka olur mu zaten eczane nasıl kullanacağını anlatır kullan benim denemediğim kalmadı boşuna para verme ben çok verdim yaramadı bunu kullan bir kaç kişiye de ben önerdim onlar da acı çekmeden kurtuldu