Benm bekarlıktan gençlikten beri bel ağrılarım batmalarım vardı. Neyse evlendim cocuğum oldu. İşlerim çoğaldı belim çok batıyor. Topallayarak yürüyorum. Batıyor çok. Doktorlar hep grevde randevu bulamıyorum. Özel hastaneyede şuan gücümüz yok. FITIK oldum heralde yani kendi teşhisim. Öyle böyle işlerime devam ediyorum analıque.