Asyapolat Joie mimzy Lx mama sandalyesi kullanan var mı? Kumaşı nasıl leke tutuyor mu silinebilir mi pratik mi acaba. Baya pahalı o yüzden aldığıma değsin istiyorum
Elika00 Asyapolat bende var vanım siliniyor ben bi tane de yaptırdım değiştire değiştire kullanıyorum güzel bu arada
FerideDeniz Asyapolat 4 yıl önce büyük oğluma aldık. Aşırı sağlam. Şu an 2. Oğluma kullanıyorum. Daha on çocuk büyütür. Şeke tutmayan kumaş. Mama tepsisi de çıkartılabiliyor. Ayağını uzattığı yer kademe kademe aşağı yukarı çekilebiliyor.
annebenanneoldum 9 yıl önce joie marka (modelini bilmiyorum) mama sandalyesi aldı ablam şuan bebeğim o sandalyeyi kullanan 3. Bebek hala sapasağlam daha da eskiyecegini düşünmüyorum
efelettin Diğerlerine göre biraz fazla yer kaplıyor ama çok sağlam bi ürün. 10 çocuk büyütür. Temizliğide kolay.