Lüleburgaz bir nefeste Muhammet barana gidiyorum memnunum şuan 3 aylığız çok fazla giden tanıdıgımda var soguk biri değil yardımcısıda güler yüzlü sadece telefonla anlık arayınca açmıyor wp den yazıyorum hep öyle dönüyor konuşmaya karşı sanki gece 2 de yazın cevap yazar ama 😊