ogretmenanne- Kubranuremre ben dr browns kullanıyorum çok memnunum, aventin akış hızı benim bebeğim içim fazla geldi (2.5 aylık) tommee tippeeyi de bebek beğenmedi, dr browns ile yola devam, zaten araştırırsanız en çok onu övüyorlar
ogretmenanne- Kubranuremre dar ağız eski üretim, ben geniş ağız kullanıyorum anne memesine daha yakınmış (emzirmiyorum ama), dar ağızlı çok beğenmedi bizimki