ftmadkmt ben evsen bebeden alışveriş yapıyorum tam kalıp yani bebeğiniz ayına göre büyüksw büyük beden alın bazı ürünlerin kalıbı küçükse eğer onlar zaten bir beden nüyük gönderiyor geçen yıl bütün kıyafetleri ordan aldım kalıbı küçük olanı onlar büyük gönderiyor diğerleri tam kalıp