Naciyeylmz Kimse bakmıyor yerinde de gitmiyor dışarı yavrularını bırakmamak için devleti arasak bakarlar mi kızlar üzülüyorum onun için bizde iki kişiyiz fazla bişi kalmiyoki verm 😔
Cazott Naciyeylmz barınaklar onlar için ölüm yeri kesinlikle ve sadece hasta hayvanlar için geliyorlar Bi büyük koliyi nusamba ile kaplasanız ıslanmadan diye plan suyu ekmeği verseniz barınaktan daha iyi
-Cedric Barınaklar maalesef uygun güzel ortam sağlamıyor can dostlarımıza . Siz eğer imkanınız varsa kulübe yapsanız uygun bir alana orda yaşasalar su ve yiyecek filan verseniz? NE güzel sevap işlersiniz
Naturall Naciyeylmz Neyi bilip bilmeden? Barınakları diyorsanız oraların halini bilmeyen yoktur emin olun.