_ipekk18 ben aynı sebepten bir de irkilmeseden dolayı çocuk nörolojiye gittim epilepsi mi diye. Dr bizlerle bağını tamamen kesmesi gerektiğini,gözünün önünde parmak şaklatmamızı geri dönmezse sorun olduğunu söylemişti. Sonra ben de fark ettim ki sadece uykusu geldiğinde dalıyor,parmak şaklatınca da irkiliyor dönüyor. Yine de eeg vs çekildi epilepsi için temiz çıktı çok şükür. Siz de uykusu gelince mi yapıyor ve gözünün önünde parmak şaklayınca dönüyor mu bakın isterseniz