Sedarif1903 Kızlar merhaba Oğlum 4.5 aylık. Sütüm bu aralar çok az geliyor ve bu sabah mama aldım mama verdim oğluma. Sizce mama yerine muhallebilere meyve pürelerine başlamalımıyım. Bi akıl verin bana🙏🏻
Cansueymen Anne sütü azlığında 4 aylıkken başlatıyorlar ek gıdaya azar azar ama tabi doktorunuz Daha iyi bilir