gurbet_gelini12 Gerçekten şaka gibi hangi ara aldım anlamadım 69 kiloydum dün tartıldım 72 kilo olmuşum 😏😏göbek almış başını gidiyor birden bire bukadar şişmesi bana anormal geldi adet oldum ondanmıdır acaba bukadar büyümesi🙄🙄
Sherlockholmes gurbet_gelini12 Adet iken ben daha az geliyorum ya içim çıkıyor sanki belim sirtima yapışmış gibi hafifliyorum. Ama bir kaç gün fazla kcirinca yemeği insan su, içecek fln 3 kilo fazla geliyo gercekten
Mmeelliikkeee gurbet_gelini12 aradaki fark 3 kg :) şöyle hem adet dönemi şişkinlik yani ödem etkiler hem de WC’den sonra mutlaka sabah aç karnına tartılın hep aynı halinizi karşılaştırın 🌺 sıvı tüketimi bile 1,5 kg etkiler stres olmayın hiç