Kaç ay sonra ağda yaptınız acaba yardımcı olurmusunuz
EbruNefes 2ay sonra yaptırmıştım
EbruNefes kırk çıkınca.
EbruNefes 20. Gun gittim kanamam lekelenmem yoktu tabi.
Kanamanız devam ediyormuydu leke şeklinde ara ara
3 ay sonra yaptirdim anam ağladı böyle bir acı yok 😅😅😅
Aysegokturk Lekelenmeniz varmıydı yaptırdıgınızda
Benim 40 im çıkınca yaptım çamsakızı ile alıyorum ben o çok acıtmıyor
EbruNefes hayır yoktu
Aysegokturk agrısı oldumu