İkea kullanıyorum memnunum ama ayrı ayaklık arkasına battaniye falan fiyatı çok oluyor Onun yerine Kraft tampas modeli var keşke onu alsaydım diyorum Hep kullananlardan görüyorum hem temizliği hem kullanımı çok iyi ayak koymak için ekstra almaya gerek yok