Kizlar bebegm 4 aylık dogdunda wee baby emzik almıştım ama kullanmadi cok ugrastim emzik alsn diye ama almadi sanki böyle öğüruyor gibiydi daha sonra nuk markanin kaucuk emzigini aldim yaklasik 20 gundur bu emzigi guzel tutuyor gecen gun emzigi bulamadim ve wee babynin emzigini bi verim dedik oda slikon uç ve onuda aldi guzel acaba sorun yasarmiyim iki farklı emzik biri kaucuk biri slikon