Zeynolii evet alıyor beslenmesini kendi haline bırakıyorum acıktığını farkettiğim zaman ilk önce memeyi teklif ediyorum tutarsa emiyor ama genelde doyuramıyor kendisini ( emme sorunu var doğduğu günden beri sadece silikon uçla biraz emiyor) sonra ağlamaya devam ediyorsa mızmızlanıyorsa mama veriyorum. Zaten doyarsa kitliyor ağzını asla açmıyor. Bu dediğim ilk zamanlar öyleydi. Şuan günde sadece iki öğün mama içiyor geri kalan anne sütüyle doyuyor çok şükür. Umarım mamadan tamamen kurtuluruz