Karakuzu valla bizde bir var denildi bir yok denildi gereksiz yere perhiz yaptırdılar bana sütüm azaldı ve sonuç mamayla besleniyor ilk dozu yaptırdık bir ay ishal kanlı hemde oldu aşıya verdiğim paranın fazlasını muayene tetkiklere verdim yanı kendi paramla çocuğumu hasta ettim doktor ikinci dozu yapalım dedi yaptırmadım ve artık sağlıkbakanlığının dışındaki aşılara güvenim kalmadı menenjitide yaptırmak istemiyorum çok kararsızım