3.ayımıza giriyoruz dediğiniz gibiydi. Yatırıyodum bağırıyodu, bebek arabasıyla hava alalım diye çıkıyoduk ağlıyordu. Sürekli ağlıyordu, iki dk bırakamıyordum. Şimdi arabasında yatıyo, oyun halısına bırakıyorum kendini oyalıyo tabi hala 1 saatte bi emmek istiyo. Ama azaldı ilk zamanlardaki haller.. daha da iyi olacak inşallah bizim bu arada gündüz uykularımız hala düzenli değil.