Keremikoom e devlet üzerinden zaten üstünüze kayıtlı abonelik bulunmuyor diye uyarı aldık.devam etmek için abone no girin yazıyordu yazdım , sonra yardımın onaylanması durumunda fatura ibrazı zorunlu diye yazıyordu orda adımıza olmadığı için. Bir de biz kışın çok yüklü ödedik 800 900 gibi şuan en fazla 200 geliyordur suanki fiyatlar mi baz alınacak