Partk Sınıf öğretmeniyim ben de.Kasım doğumlu oğlum ve ben de Pazartesi işe başlıyorum .Bakıcı vs bulamadım,güvenemedim diye tayin istedim ailemin olduğu şehre.Yeni okul idarem bırakın süt izni vermeyi,rica ettiğim halde (küçük bebeğim var,ayrıca Master yapıyorum ara sınıf alayım ) hiçbir konuda yardımcı olmadı.Üstelik okulum evime 40 km mesafede.Neler bekliyor beni merak ediyorum:(