Seyma43
Arkadaşlar malum doğumdan sonra kilolar çoğu kadında olduğu gibi bende de yapıştı kaldı. 2 ay 17 günlük kızım var emzirdiğim için de her cayi her kürü yapamıyorum. Ama bugün bir tarif öğrendim diyetisyenden. Emziren anner için uygunmus. Ama bazı kişilere bu tarif ağır gelebilirmiş. Eğer bu tarifi yapan Zayıflayan ve emziren birileri var ise lütfen yorum yapsın. Simdiden teşekkürler 😊
4-5 dal maydanoz
1 tane taze zencefil
5-6 tane karanfil
1 limon
1 salatalık
1 tane cubuk tarçın
1 lt sicak su
-hepsinı karıştırıp ağzı kapalı şişede 10 dk demlenmesini bekliyiruz . Gün içerisinde içiyoruz. Tabi bunun yanında en az 2.5 litre su içmek lazımmış