gulaytemel Hanımlar kızım 4 aylık. Bi kaç kez gözünün içine kirpik kılı görüyorum. Ama nasıl çıkaracağımı bilmiyorum. Mikrop kapar diye korkuyorum. Durumu yaşayan var mı aranızda. Nasıl çıkarıyorsunuz.
sarmaliklahana gulaytemel Dokunma canım benım kızımın dogdugundan beri alt kirpikler gözünün içinde çünkü yanaklar şişik gözler kısık 😄 hiç bişey yapmıyorum kendi cıkıyor kopup içinde kalsa da. 1 yasında d a kzıım dogdugundan beri aynı sorun var
Annis-ogul gulaytemel sakin elleme cnm asıl dokunursan mikrop kapar göz cok hassas.o banyo yaparken yada gözünü kirptikca çıkar
gulaytemel sarmaliklahana Peki batmıyor mu. Biz normal insanların gözüne girince çünkü çok rahatsız oluyoruz
sarmaliklahana gulaytemel Batsa eli hep gözünde olur bende öyle düşünüyordum ama yooo hiç göz ovusturması yapmıyor. İncecik zaten kirpikleri bizi. Gibi oldugunu sanmıyorum. Eli hiç gözüne gitmiyor. Hani kırpiştırma da yapmıyor ard arda. 🤷 Normal göz hareketleri