Herkese merhaba hanımlar. Bebeğim geçtiğimiz cuma günü ikinci ay aşılarını oldu sağlık ocağındaki ebe rotarixi bir ay sonra yapalım dedi fakat bir ay sonra 14. haftamız bitiyor. Aşı 14 haftadan önce yapılması lazımmış. Siz ne zaman yaptırdınız ikinci ay aşıları ile arasına 1 ay süre bırakılması şart mı 2 3 hafta sonra yaptırsak ne olur bilgisi olan varsa benimle de paylaşırsa sevinirim, teşekkürler