Mehy muayene sirasinda sizi iceri almiyorlar zaten kafasina bir şey takiyorlar gozunu acik tutmak icin. O biraz canini yakiyor galiba cok agladi yavrum 😢 ama cok az suruyor neredeyse 1 dk icinde bitiyor odaya girmeleri ve beni cagirmalari 1 dk ya surdu ya surmedi o kadar kisa. Adina Rop muayenesi deniyor sanirim yanlis hatirlamiyorsam. Ama dedigim gibi benim bebegim prematüre dogdu belki o yüzden boyle bir muayeneye ihtiyac duyulmustur normal zamaninda dogan bebeklerde de yapiliyor mu bilmiyorum 🤷♀️