İyi günler hanımlar. Bebeğim 10 aylık olmak üzere. İlk günden beri herşeyi eline veriyorum. Ancak sadece ısırıp tüküryor. Çiğnemeye çalışmıyor hiç. Kendim yedireyim desem hiç bir şeye ağzını açmıyor. Erken mi çiğnemek için. Azıcık birşey kaçsa boğazına direk öğürüp çıkarıyor.