Kızlar benim kızım 17 aylık normalde kızım ıkı yaşına geldıgınde ıstıyordum ıkıncı çocuğu ama nedense bu ara ıstıyorum annem kayınvalıdem çok yardımcı oluyor kızıma bakmakta hatta bensız annemde kayınvalıdemle kalıyor bu avantajım var arayı açmak ıstemıyorum çünkü bu sefer rahatlığa alışıp hıc ıstemıcem o yüzden ıkısı bır büyüsün ıstıyorum sızce acele mı ediyorum