BaloglumM herkes farklı şeyler kullanarak iyileşmiş ama bende göğüs ucu hiç olmayan biri olarak, iki üç ay boyunca beni hayatımdan bezdirdi. Normal Dogum yaptım ama Dogum dan zordu diyebilirim Allah yardımcınız olsun. Diyebileceğim tek şey emzirirken kendine rahat bir ortam sağla.ister uzanarak ister ayagını uzatarak nasıl rahat edeceksen. Kendini sıkma gevşek bırak, mümkünse çevrende car car öten akıl veren kimseler olmasın. Bebeğinle baş başa kal. Bebeğinin agzına göğsünün sadece ucunu değil, kahverengi kısmıyla birlikte ver.(internetten bak resmine) bol bol sık sık emzir. Tek çaresi sabır ve zaman. İnan bende herşeyi yaptım. Kucagıma alınca çocuk aglıyo diyip versene hadi memeni diye bagıran kaynanamı dersin, çocugu aglaması memenden önemli mi diyen görümce mi dersin, kızım emerken bagırdıgımda ağladığımda sanki dişi mi var abartma diyenler mi dersin. Çıldırmak üzereydim. Ama çok şükür ki pes etmedim bırakmadım. Şuan kocaman göğüs ucum var ama hepsi gecti gitti. Hepsi gececek korkma. Öyle kalmayacak.