Deletedmom_78 Olabilir bazı bebekler ek gıdaya iyi adapte olduğu için mama ya da anne sütünü kendiliginden bırakıyor 1 yaş civarı. Endişe etmenize gerek yok. Ek gıda ile devam edin, zorlamayın almıyorsa. Ayran kefir, peynir gibi süt ürünlerini gün içinde tükettiğine emin olun sorun olmaz . Benim kızım da 1 yaşında anne sütünü kendi bıraktı, mama da almadı. Doktor da normal dedi. Yani sıkıntı etmeyin. Çok tartışmalı olsa da günde bir bardak inek sütü de içebilir. Bizim doktor da önermişti. Eğer iştahını kesmiyorsa tabii. Bu konuda gorus ayrılıkları olduğu için karar sizin. Şahsi görüşüm ölçü kacmadigi süreçte sorun olmayacağı yönünde 🙂