Hanımlar selam birşey danışicaktim..10 aylık Bebeğim arada sırada irkilir gibi kafasını titretiyor böyle insanın içi ürperir ya öyle bişey..hatta altı açıkken fark ettim idrar yaparkende yapıyor ..etraftakiler üroloji doktoruna gidin pipisinde darlık falan olabilir dediler böyle bı sorun yaşayan ve doktora giden oldu mu aranızda