Ikizlercan oğlum şuan dört buçuk aya yakın normal dogum esnasında kanaldan gecerken kafasının sekli bozulmuştu yani çıkıntılıydı ben hic dikkat etmedim istedigi yöne rahat ettiği gibi uyudu o bozuluk dördüncü gün düzeldi kafanın yuvarlak yapıyı alması da bir yaşı bulabiliyormuş ben oğlumun zevkine göre yatırdım kafamızın şekli normal bence düzelir büyüdükçe cok kafanız takılıyosa düz kafa yastıkları var e bebekte kullanabilirsiniz