Duygu_52AK internetten makas çok açık değil mi ya nerdeyse al sat farkını 1 lira yapacaklar utanmasalar,eskiden olsa banka derdim şimdi ise kuyumcu diyorum fiziki altın candır,bir de bozdurmayın çok ihtiyacınız yoksa ons düşüyor diye düşüyor şimdi dolarda düşse tam düşer ama geri çıkar altın alıp unutulacak bir emita