010422 Kızlar ek gıdaya geçtik ama benim oğlum bir iki kaşık yiyo sonra basıyo çığlığı ve yemiyor neden öyle yapıyor anlamıyorum ne yapacağımı da bilmiyorum yardımınıza ihtiyacım varrr
Makaron_88 010422 ek gıdaya yeni geçtiyseniz tabiki ilk başlarda bir iki kaşık alması normal siz zormlayın
ekeser 010422 cok normal hic baski yapmayin bol bol emzirin. Zaten ogun halinde degil, tadim olarak yemesi lazim. 3 4 gun araliklarla yemedigi gidayi tekrar sunun veya farkli sekilde pisirip sunun.
010422 Makaron_88 Daha sonra düzelir mi yeni başladık evet zorlamıyorum hemen geri bırakıyorum ama hep mi böyle olur diye korkuyorum