Laleemir Bebekten bebeğe değişiyor. Aventin ultra air emziklerini götürmüştm hastaneye. İlk 7 gün kullandı. 8. Gün attı ağzından öğürmeye başladı. Şuan 5 buçuk aylık kızım. Geçen hafta birden bire emzik tutmaya başladı. Nuk markasının kauçuk emziğini tutuyor şuan. Ama onu da canı isterse emiyor 😄 Değişik sesler çıkarıp çığlık atmayı seviyor. Sanırım emzik engelliyor. Uykuya yakın alıyor ağzına şimdilik