Gereksiz mi sizce? Ne cinsiyet partisi yaptım be yenidoğan çekimi. Eşim kızım ve benim adam akıllı fotoğrafımız bile yok evde emzirirken çekilmiş fotoğraflar dışında😂 şimdi kasımda 6 aylık olacak bir stüdyo çekimi yaptırıp evde de kendim naked pasta yapıp minimal bir kutlama yapmak istiyorum. Anı olsun diye şuan mesela cinsiyet partisi bile yapsaydım diyorum kendime o zamanlar açma geliyordu. Bu da öyle olsun istemiyorum sizin fikriniz nedir?