Nurdanzdmr Selam arkadaşlar sadece alt 2 dişimiz var üst dişlerimiz çıkmadı çok belirgin üstte 4 tane beyazlık var ama hala patlatmadı tam 15 aylığız aynı durumu yaşıyan var mı ?