Anneler kızım küçükken yıpurdu cok severdi. Çok fazla yedi. Hep mayaladım taze taze yedirdim. Ama şu an inanır mısınız görür görmez resmen ağlıyor. Asla yediremiyorum. Ballı da denedim nafile. Sütte sorun yok içiyor ama çok da faydalı değil diye okudum. Mama içmiyor. Anne sütü de yok. Market sütü içiyor onu da olabildiğince aza indirgedim ama yogurt olmuyor napsam da 🥲