Reykzy Evet üç aylık oldu düzelmedi demiştim 3 ay 13 günlük çok iyi gidiyor kaka yapıyor gaz çıkarıyor gülüyor yatıyor geziyor acayip mutlu emziğide tuttu çok mutluyum maşallah inşallah değişmeZ
Reykzy pelin_emrh aynen valla zırıl zırıl ağladım herkes biyük konuşma diye kızıyodu zaten hamilelik zor sonrası çok daha zor oldu allahım herkesin bebegini rahatlatsın