Zynpmom bglm mesela bende bir bilezik var 10 gramlik. Burma olandan. Ondan sıkıldım çok incecik duruyor sanki. Onu yarın bozdurup üzerine de 10 gram daha bir bilezik alsam diyorum yani 2 bileziğim olacak başka modele gecicem. Sence mantıklı mı ? Yine altına ceviricem ama elindekini bozdurmus Olcam tabi
LinaTuba Adababy bilekliğinizi bozdururken çok zarar edersiniz 14 ayarda, diğer konuya gelince eğer bileklik yaptırırken zincir altın olursa yine zarar edersiniz işçilik var fakat 22 ayar alırsanız zinciri ya da bilekliği çok zarar etmezsiniz ama fiyatı uçar
leylasnsy Adababy 6,04 gr 5.750₺ bu bileziğimi aldım. İşçiliksiz ve spor bitane daha aldım 10 gr 9.300₺ cuma günü aldım onuda. Bu şekil daha güzel ya. Bu lar 22 ayar. 14 ayar takamıyorum yüzükler hariç😐