ildakus Öncelikle merhabalar, ben eylülün 16 da doğum yaptım sütüm hala yetersiz damla damla geliyor ama gögüslerim şiş içinde süt var muhtemelem süt kanallarım daha tam açılmadı yardımcı olabilirmisiniz bu durumu yaşayan var mı ?
poncikella0707_ ildakus banyo yap göğüslerine masaj yap suyun altında sık sık emzir emziremiyorsan da sağmayı dene ki mastit olma.
Kumruu ildakus ilk zamanlar zaten damla damla gelir o süt daha kıymetli bir damlasını bile telef etmeyin bebek emdikçe açılır bol bol emzirin
Benimdunyamm ildakus bırak yorulsun emsin canım sen biberonla verirsen seni reddeder ya da kaşık biberon al çünkü kolaya alışacak az az sık sık emzir bir süre sonra süt fazla gelmeye başladıkça daha güçlü çekecek şuan az geliyor diye kolay yolu istiyor sıcak suya tut bol su iç ve bol bol sağ emzir
ildakus poncikella0707_ Süt makinası ile sağıp veriyorum kendisi memeyi tutuyor ama çekemiyor. Yetersiz geldigi için aglıyor bende sagıp sagıp biberonlar veriyorum sarılık olmason diye. Sıcak su ilede masaj yaptım onunla birlikte damla damla geliyor
ildakus Kumruu yok son damlasına kadar kullanıyorum ne kadar süt içerse benim için daha iyi ama sütten çok mama tüketiyoruz. Sütüm artsın diye anne sütü artıcı damlada kullanıyorum. Bol bol incir ve üzümde tüketiyorum daha ne yapabiliriö bilmiyorum sürekli emzirmeye çalışmakdam gögüslerimde acıyor
poncikella0707_ ildakus ilk başta zaten sarı sütün gelir benim bugün bebeğim beş günlük oldu yeni yeni süt rengini almaya başladı. Ama biberona alıştırmasan daha iyiydi. Bu gögüs ucuna uç aparatlar var ondan alıp deneseydin daha iyi tutardı. Ya da kaşıkla yada şırıngayla versen daha kolay olurdu memeyi ver sen yinede ilk başta tutturmaya çalış. Çünkü sağma işlemi bir yerden sonra zor gelicek. Dışarıya filan çıksan illa sütün hazır olması gerekecek ilerisini düşün şimdi biraz zorlanırsın ama elinden geldiğince önceliğin memeyi tutturup emzirmek olsun. 🌸
poncikella0707_ ildakus gögüslerine zeytinyağı sürebilirsin iki üç günken çok kötü olmuştu zeytinyağı sürdüm pamukla çok rahattlattı.
Kumruu ildakus göğüs ağrısı bebek tam kahverengi bölgeyi kavrayamadığı için oluyor biberon yerine başka yöntemler deneyin memeden tamamen uzaklaşmasın
Tugba19_ ildakus duşa girin çok kaynar olmasın çokda ılık olmasın orta ayarda olsun o sıcak su süt kanallarını açar duşta sütünüzü biraz sağın. Emzireceğiniz zamanda yanınızda sıcak su olsun bi kapla ondan elizle alıp göğsünüze sürün suyu sıcak su kanalı açar hemen zaten süt çok kolay gelir. Süt göğsünüzde çok birikmesin sancı yapar ve vücudunuza dağılırsa sıkıntı olur. Sıcak suyla masaj yapıp emzirin bebek emmiyorsa sağın sütünüzü 🙏🌹